Apie mus Kontaktai
Sekite mus:

Facebook Google+ LinkedIn Instagram

Priedai

MAFI tiekia visus reikiamus priedus siūlomai technikai: vilktys priekaboms (angl. gooseneck) ir balastiniai svarmenys.

MAFI priedai sunkių krovinių gabenimui:

• Priekabų vilktys vilkikams (angl. gooseneck). 
• Priekabų vilktys šakiniams krautuvams.
• Balastiniai svoriai terminalo vilkikams.

Priekabų vilktys vilkikams

MAFI priekabų vilktys vilkikams

Sunkių krovininių priekabų perkėlimui naudojama MAFI priekabų vilktys. Vilktis priekabai (angl. gooseneck) gali būti nuimama arba fiksuota. Nuimama vilktis vilkikui montuojama tik tada, kai to reikia, o fiksuota vilktis  įmontuojama pačioje priekaboje. Maksimali SH 36 vilkties keliamoji galia – 36 000 kg, o SH 45 – 45 000 kg. Tai leidžia pervežti iki 200 tonų krovinius.

Norėdami MAFI vilkikui pritvirtinti priekabų vilktį, galima pasinaudoti specialiai sukurtu vilkties stovu. Priekabų vilktį galima saugiai pastatyti, kai ji nereikalinga, kad vilkikas galėtų dirbti kitus transportavimo darbus.

 

Priekabų vilktys šakiniams krautuvams

MAFI priekabų vilktys šakiniams krautuvams

Norint saugiai perkelti ritininius padėklus šakiniu krautuvu, galima naudoti tam skirtą priekabų vilktį (GSH) (angl. gooseneck). Su šia vilktimi galima gabenti iki 50 tonų sveriančius krovinius.

Priekaba galima manevruoti užkabinus ją ir pakėlus GSH vilkties galą priekabos sujungimo tunelyje. Šis paprastas transportavimo būdas leidžia saugiai, greitai ir paprastai tvarkyti sunkių krovinių logistiką sandėliavimo teritorijoje pertempiant priekabas į tinkamą vietą.

Yra įvairių tipų šakinių krautuvų vilkčių priekaboms: tvirtinamų rankiniu kaiščiu arba patogesnių sprendimų, kurie skirti keltuvams su hidrauliškai reguliuojamomis šakėmis. Didžiausia šių vilkčių priekaboms keliamoji galia – 16 tonų.

Užsakant vilktis priekaboms šakiniams krautuvams, jų pajungimo specifikacija nustatoma remiantis krautuvo duomenimis.

 

Balastiniai svoriai terminalo vilkikams

MAFI balastiniai svoriai terminalo vilkikams

Ratų sukibimas vaidina lemiamą vaidmenį traukiant priekabas. Kad vilkikų ratai neprasisukinėtų, pradedant vilkti priekabas, gale galima tvirtinti balastinį svorį. Priklausomai nuo numatomos priekabos naudingosios apkrovos, balastas gali sverti iki kelių tonų. Be to, turi būti nustatytas teisingas oro slėgis padangose, kad būtų užtikrintas tinkamas padangų sukibimas su kelio danga.

Galimi keli skirtingų tipų balastiniai svoriai: fiksuoti ir nuimami. Fiksuoti balastiniai svoriai vilkikams pritvirtinami visam laikui. Nuimami balastiniai svoriai gali būti laikomi ant atskiro stelažo ir panaudoti pakeliant/nuleidžiant vilkiko hidrauliniu balnu.

atgal